Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Czy muszę rejestrować konto w celu dokonania zakupów w babyHOP.pl?
Nie muszą Państwo zakładać konta w naszym sklepie aby dokonać zakupu. Rejestracja jest dobrowolna, ale dzięki niej można dużo zyskać.
Co zyskuję rejestrując konto?
Przede wszystkim można śledzić losy swojego zamówienia, sprawdzać historię i korzystać z wielu przydatnych funkcji. Jedną z nich jest praktyczny schowek, do którego można dodać interesujące produkty, w celu zapoznania się z nimi w dowolnej chwili. Ponadto stali klienci mogą otrzymywać newsletter, w którym na bieżąco informujemy o nowościach, promocjach i wyprzedażach.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
W naszym sklepie umożliwiamy składanie zamówień telefonicznie pod numerem telefonu 665899999 od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00.
Czy mogę złożyć zamówienie drogą elektroniczną?
W naszym sklepie umożliwiamy składanie zamówień drogą elektroniczną na adres e-mail: info@babyhop.pl.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Szczegółowe warunki kosztów dostawy wraz z procedurą odbioru przesyłki opisane są w dziale Cennik dostaw.