Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Czy muszę rejestrować konto w celu dokonania zakupów w babyHOP.pl?
Nie muszą Państwo zakładać konta w naszym sklepie aby dokonać zakupu. Rejestracja jest dobrowolna, ale dzięki niej można dużo zyskać.

Co zyskuję rejestrując konto?
Przede wszystkim można śledzić losy swojego zamówienia, sprawdzać historię i korzystać z wielu przydatnych funkcji. Jedną z nich jest praktyczny schowek, do którego można dodać interesujące produkty, w celu zapoznania się z nimi w dowolnej chwili. Ponadto stali klienci mogą otrzymywać newsletter, w którym na bieżąco informujemy o nowościach, promocjach i wyprzedażach.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
W naszym sklepie umożliwiamy składanie zamówień telefonicznie pod numerem telefonu 665899999 od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00.

Czy mogę złożyć zamówienie drogą elektroniczną?
W naszym sklepie umożliwiamy składanie zamówień drogą elektroniczną na adres e-mail: info@babyhop.pl.

Ile zapłacę za przesyłkę?
Szczegółowe warunki kosztów dostawy wraz z procedurą odbioru przesyłki opisane są w dziale Cennik dostaw.

Subscribe to the newsletter
Product added to wishlist
Product added to compare.

Please be advised that in order to provide the services available in our store, optimize its content, adapt the store to your individual needs and personalize displayed advertisements within external remarketing networks, we use information saved using cookies on users' end devices. Cookies can be controlled through the settings of your web browser. By continuing to use our online store without changing the web browser settings, the user accepts the use of cookies. More information is contained in the privacy policy of the store.